12e van de 12e van de 12e - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joey en Iris - WaarBenJij.nu 12e van de 12e van de 12e - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joey en Iris - WaarBenJij.nu

12e van de 12e van de 12e

Blijf op de hoogte en volg Joey en Iris

12 December 2012 | Nederland, Nijmegen

Bij een bijzondere datum hoort een bijzondere dag, het is namelijk onze laatste in Nederland... En het heeft hier vandaag gesneeuwd!! Dat zal wel een groot contrast worden met het benauwde, drukke en bezwete India... We verheugen ons er nu al op!
De tassen zijn gepakt, de laatste telefoontjes over wie de shampoo meeneemt gepleegd: wij zijn klaar om te gaan! Morgen brengen Joey's ouders ons 320 kilometer verderop naar Frankfurt, waar we met een directe vlucht van 9u naar Delhi reizen. Het is zover!!

• 12 December 2012 - 23:40

Marijke C:

Wij wensen jullie heel veel plezier met reizen! Succes!

• 13 December 2012 - 11:52

José Vd Ligt En Pieter Willemsen:

Beste Joey en Iris,
    Wij wensen jullie veel plezier. Pas goed op jezelf! Warme en jaloerse groeten José en Pieter xxx

• 13 December 2012 - 12:49

Leukleuk! Have fun girls! Dikke zoen van sanne

• 13 December 2012 - 16:59

Wolfgang:

Beste Joey en Iris,

Ik wens jullie een goede en veilige vlucht vandaag. Ik zal julie volgen waar jullie zijn.

Groetjes van Sabine, Wolfgang en Amelia

• 13 December 2012 - 19:44

Marit:

Hey Joe,

Genieten meissie!!!!!!

dikke kussssss Marit

• 13 December 2012 - 21:05

Caroline Veenhof:

Have fun!!! We zijn heel benieuwd naar al jullie verhalen. xxx de Veenhofjes.

• 16 December 2012 - 16:14

Gerry:

pas goed op jullie zelf en doe alles safe xxx